perjantai 5. heinäkuuta 2013

Perheen isän kuntoiluja

Eipäs ole ollu tässä lähiaikoina liikaa runoiltavaa harrastuksista. Meille syntyi perheenlisäystä ja sitä edeltävät viikot oli hässäkkää asiaan valmistautuessa ja nyt sitten heinäkuu ainakin on kokolailla taputeltu vauvan hoidolla.

No ihan ilman ulkoiluja ei ole tarvinnu jäädä vaan olen päässy reenaileen pari kertaa viikkoon jotain kiipeilyyn ainakin löyhästi liittyvää. Mulla on nyt ollu tuossa Paavalinvuoressa jo kohta pari vuotta rojektina yks kantti ja viime kesänä siitä alkoi jo "löytyä" otteita. Ekana kesänä ainoastaan tarkistin, että siinä oli niin paljon otteita, että joku sen joskus pääsisi ja pultattiin reitti paremman tekemisen puutteessa :) No muuvit ei siis ollu lähellekään menossa.

Viime kesänä muuvit antoi sitten jo vähän siimaa ja nyt tuntui jo siltä, että ehkä vois olla jopa menossa. Ekalla kerralla tänä kesänä totesin vain että ohan se vaikea ja sitte puoli huolimattomasti testasin muuveja. No tuntui ne jotenki olevan lähempänä kö aikasemmin. Viime viikolla yritin sitte ihan tosissani ja löysin kruksiin jopa uuden muuvin ja pääsin läpsimään "hyviä" listoja, mutta en saanu pidettyä. Ens kerralla sitte harja mukaan, että saa tuon "uuden otteen" putsailtua oikein käyttökelpoiseksi.

Niin olen siis pari kertaa käyny tuossa yk sooloilemassa siten, että ottanu Salakaato linjaan pari vetoa ja testannu siinä välissä tuota rojektia. Tämä on kyllä ollu ihan hyvää reeniä ja kun nää mun reeni-ikkunat tulee niin lyhyellä varotuksella ja eriskummallisiin aikoihin ei sinne ole mitään toivoa saada ketään kaveriksi. Muuta reeniä olen saanu aktivoitua kotiseinän käyttöä. Sain jopa kiivettyä kaikki viimekesänä tekemäni reitit. Ihan hyvää kehitystä kauden alusta, kun en veinannu päästä edes helpointa kahvarallia.

No mutta semmostapa olen puuhaillu. Nyt sohvalle ettei käy kunto nouseen yli entisten huippujen.

Ei kommentteja: